Faglig viden
tablet-menu
Faglig viden
mobile-menu

Søg artikler

Nyeste artikler

Arbejdet med at modtage, kvalitetssikre og organisere dokumentationen ved afleveringen af et byggeri er en stor udfordring i mange FM-organisationer. DTU Campus Service har derfor i samarbejde med Dalux udviklet et nyt digitalt afleveringsværktøj. Det sparrer ressourcer og øger kvaliteten.

26. november 2018
Dariush Rezai fortalte ved besøget i Swecos nye hovedsæde om hvordan man ved hjælp af nybyggeri understøtter hele forretningsudviklingen i Sweco
22. november 2018
Jens fortalte ved besøget i Swecos nye hovedsæde om hvordan de har opnået DGNB certificering
22. november 2018
Christian fortalte ved besøget i Swecos nye hovedsæde om hvordan de har kørt den digitale aflevering
22. november 2018
DFM netværks digitaliseringsudvalg står bag en ny hvidbog om FM som digital forandringsagent. Bogen blev præsenteret på en konference i november, hvor forfatterne bag præsenterede nogle af deres synspunkter og konklusioner.

22. november 2018
Med en app kan ISS-folk i marken nemt og hurtigt indberette fx manglende papir på toilettet eller en dryppende vandhane. Det giver bedre service og øget tilfredshed hos brugerne – og styrker tænkningen på tværs i ISS.

7. november 2018
Hovedstaden får snart klippet græsset på sine fodboldbaner af selvkørende og gps-styrede plæneklippere. Også arbejdet med at optegne hvide streger på banerne skal ske automatisk. Ejendomschefen i Kultur- og Fritidsforvaltninger venter at spare over 2,5 mio. kr. årligt og undersøger, om robotter kan fjerne affald fra banerne.

Som den første kommune i landet er København ved at gøre klar til, at græsset på fodboldbanerne bliver slået af plæneklippere, som er selvkørende og gps-styrede.
5. november 2018
NKT har igennem de seneste år skabt en global FM organisation, der med digitale værktøjer er på mod en egentlig Global Business Service-organisation
31. oktober 2018
DTU Science Park i Hørsholm har implementeret et nyt digitalt FM-system. Det har gjort hverdagen nemmere og mere effektiv for både medarbejdere og kunder, men det er nødvendigt at skubbe på for at motivere alle til at se fordelene og bruge systemet.
30. oktober 2018
   1 ... 26 ... 79   

                     

                     

 

Annoncer