FM-systemer i Danmark vol. 2 - Har du styr på dine processer?

At implementere et FM-system er en stor opgave for en organisation. Derudover kan det nemt blive uoverskueligt og komplekst. For når leverandøren er valgt, går arbejdet med implementeringen i gang, og det er her, den svære del af opgaven opstår.
Den 22. februar afholdte vi endnu et medlemsmøde med FM systemer som omdrejningspunkt, vi har givet det titlen: ”FM-systemer i Danmark vol. 2” som er en fortsættelse af ”Sådan gentænkes og digitaliseres FM-organisationen”, som vi afholdte hos i september 2016.
Denne gang har vi talt med en række virksomheder, som er hver deres sted i processen med at implementere deres FM-system. I løbet af formiddagen fik deltagerne lejlighed til at høre indlæg fra bl.a. Coop, Københavns Universitet Campus Service og Odsherred Kommune.
Alle deltagere fik udleveret 2. udgave af rapporten ”FM-systemer i Danmark – et overblik”.som du også kan downloade her på siden.
DFM netværk har i tæt samarbejde samlet viden omkring FM systemer i Danmark. Læs mere her