Hvordan digitaliserer du processen fra Indmelding til Helpdesk og Udførelse?
Deltag i webinaret og oplev potentialet for optimering af processerne
Herunder:
-
Oplev processen – indmeldelsen foretages digitalt - Helpdesken modtager indmeldelsen og foretager sagsbehandling og videresender opgaven digitalt til tekniske service assistenter – De tekniske service assistenter har et overblik overopgaverne.
-
Oplev processen – indmeldelsen foretages digitalt - Helpdesken modtager indmeldelsen og foretager sagsbehandling og videresender opgaven digitalt til eksterne håndværkere – De eksterne håndværkere modtager opgaven.
-
Se værdien af, at den interne og eksterne kommunikation foretages og dokumenteres digitalt.
Agenda
- 09:30 Indledning v/KMD
- 09:45 Demo af dagens emne v/MainManager
- 11:15 Spørgsmål v/KMD
- 11:45 Opsamling på gevinsterne ved at optimere de daglige processer med KMD Mainmanager v/KMD
Tilmelding: https://w.tame.events/e/194018760
Tilmeldingsfrist: 2. marts 2021